sâmbătă, 9 martie 2024

N-am dispărut... doar m-am mutat...

Poate părea că am dispărut timp de șapte ani, dar nu... doar m-am mutat pe alt blog... într-o altă etapă..

Se pare totusi că această platformă nu este atăt de folosită.. sau atât de la modă.. deci deși aveți butoane de share pe diverse alte platforme.. și puteți să încercați să o faceți, mie mi s-a spus că link-ul nu corespunde politicii, așa că... va fi șters.

Dacă vreți să știți când mai scriu câte un articol pe acest blog... trebuie să vă abonați să primiți notificare pe mail :)))) platformă pentru babette.. notificări la fel... Voi continua să scriu și aici articole din alt registru și din altă identitate... tot a mea...

Nu voi muta articolele nicicum.. nici de aici acolo, nici de acolo aici... voi scrie pe două bloguri tonuri diferite, teme diferite.. articole diferite... Poate din când în când voi avea câte ceva ce merită sau se potrivește pe ambele, dar în principi le voi lăsa să trăiască separat... așa și cum șiața mea are mai multe camere... diferite... în care se întâmplă trăiri diferite...

Celălalt blog, pe care scriu din 2017 încoace..: Connecting to Yourself | You have the power to change your life at any given moment.

Niciun comentariu: