joi, 14 martie 2024

Diferența dintre a vrea și a accepta...


Cred că există o mare diferență între a vrea și a accepta în general... A vrea presupune voință, inițiativă, dorință, un oarecare drive, o oarecare hotărâre, asumare. presupune să simți în adâncul tău că da, vreau chestia asta, da, voi depune efort pentru că o vreau... pe când a accepta... 

În același timp a vrea este mai degrabă parte din energia masculină (pe care toți o avem și o manifestăm în proporție mai mare sau mai mică)...

Acceptarea presupune pasivitate... mai degrabă energie feminină, receptivă... 

Dacă se oferă.. de ce nu?.. presupune lipsă de asumare și până la urmă și de efort... lipsă de decizie.. Da, există o doză de decizie, dar e una firavă.. Și mai mult, dacă (doar) accept pot oricând să renunț pentru că.. nu-i așa.. de fapt nu am vrut cu adevărat niciodată, am acceptat cât a fost convenabil, comod, de folos.. când mi se pare că devine prea greu, că mă scoate din zona de confort, că e necesar niște efort din partea mea.. 

Stai puțin, asta nici măcar n-a fost ideea mea.. n-am venit eu cu ea, eu doar am acceptat (eventual cu jumătate de gură) ce ai propus tu.. în lipsă de altceva, de altă ofertă... 

Don't go there boys and girls... este un drum tare alunecos și produce pagube mari... Realitatea este că trebuie să eviste voință și dorință de ambele părți... asumare de ambele părți... ca ceva să funcționeze, orice. Altfel este doar un compromis pe care îl simt amândoi.. și cel care vrea și cel care acceptă.. și compromisurile.. știți voi... nu durează în timp.. 

La un moment dat trebuie să vrei... și de fapt... să fii dispus să faci schimb de locuri...

Are si n-are legătură cu.. Linia Solară.. Teatrul Act 

Niciun comentariu: