vineri, 8 martie 2024

FFS... this still exists...

În traducere liberă FFS - For F*ck Sake... adică.. într-un fel.. incredibil!

Nu știu cum să interpretez asta, dar acest serviciu încă mai există?!? În ce univers paralel? În ce lume? sau vorbesc cu mine însămi? :))) Dacă mai există totuși.. trec la el de azi pentru că mi se pare muuuuult, dar muuuult mai prietenos pentru une babette ca mine :))) 

Am suferi grav când a trebuit să trec la altceva.. adică oarecum am fost somată să trec la altceva și... pentru că era o platformă mult mai greoaie.. nici n-am mai avut chef să scriu... Așa că nu știu de ce sau cum de mai există, sau de ce a trebuit să mă mut :))) 

Ah... de mâine scriu aici.. I love this platform! :) Țineți-vă bine de scaune... am și diacritice acum... și idei... așa că... o să îmi transfer și toate textele de pe alte platforme (dar mai dureză.. că am fost prolifică)... și cu alte subiecte sau "teme de discuție"...  și texte noi...  Nu cred că puteți să vă imaginați cât mă bucur :))))

Au trecut 7 ani... după 7 ani și morții se scot din groapă... how about that?!? :))) 

7 e un număr foarte special.. știți voi.. 

Lumea a fost creată în 7 zile.. deci cele 7 zile ale săptămânii... 

7 ani... îți cad dinții de lapte și intri la școală.. este și un sfert din ciclul lui Saturn (vă povestesc în alte articole)

7 zile fiecare fază a lunii...

7 (tradițional) planete ale sistemului solar..

7 culori ale curcubeului... 

7 porți ale Raiului... 

7 mări și 7 continente... 

7 brate ale sfeșnicului evreiesc (Menora)...

7 cercuri întrepătrunse în floarea vieții, pufff... geometrie sacră... 

7 chakre sau centri energetici în corp.. 

în educația medievală trivium (adică 3 - gramatica, retorica și logica) și quadrivium (adica 4 - muzica, aritmetica, geometria și astronomia) adică... 7 materii... erau considerate "liberal arts" (and I loved them all.... vedeți? matematica nu era asociată cu fizica.. și nici cu informatica...)

7 încarnări în cultul lui Mithra...

7 vârste ale omului... ”Lumea-ntreagă e o scenă şi toţi oamenii-s actori./ Răsar şi pier cu rândul, fiecare:/ Mai multe roluri joacă omu-n viaţă,/ Iar actele sunt cele şapte vârste…” (William ShakespeareCum vă place)... și pe tema celor 7 vârste sau șapte etape există multe informații... vă las pe voi să le căutați..

7 generații în urmă (cel puțin) ne uităm după moștenirea transgenerațională...

7 un număr important pentru Rozacrucianism...

7 trepte ale purgatoriului..

7 ani de ghinion.. dacă spargi o oglindă... și 7 ani de "bad sex" dacă nu te uiți în ochii celui cu care dai noroc...

7 vieți ale pisicii.. (nu 9 ca la noi)

7 cai ai lui Apollo (care îi trag carul de foc pe bolta cerească)...

7 guvernează boala... 7 zile.. 14 zile.. 21 zile.. și tot așa...

Niciun comentariu: