miercuri, 18 mai 2011

Vreau sa dorm...

Uneori am nevoie sa dorm.. vi s-a intamplat vreodata? Sa dorm asa.. 12 - 14 ore.. sa ma trezesc sa beau apa.. poate sa si maninc ceva.. si apoi sa ma culc inapoi.. Am nevoie sa fug de realitate.. sau sa-mi incarc bateriile.. sau sa imi vad linistita de perioada depresiva din personalitatea mea maniaco-depresiva..

Asa cum in perioadele maniacale mi-e frica sa dorm.. adica nu.. nu e bine spus frica pentru ca nu este vorba de frica, dar n-am stare sa dorm, as face orice altceva in afara de a dormi.. as citi, as dansa, as iesi din casa oricum, m-as sui si pe pereti daca as putea, ei bine.. in perioadele depresive as vrea sa dorm..

Sa dorm si sa nu mai stiu nimic.. de nimeni, nici macar de mine. In momentele astea ma gindesc cu nostalgie la facultate.. pentru ca atunci puteam.. atunci puteam sa ma inchid o saptamana in casa fara sa dau explicatii si fara sa am nevoie de concediu formal.. Ai mei se obisnuisera cu perioadele mele de 'somn', asa ca ma lasau oarecum in pace.. desigur.. cu vesnicele intrebari 'da' tu nu maninci? da' tu nu te scoli? da' tu nu te duci la scoala?' etc.. dar in mare ma lasau in pace pentru ca stiau ca la un moment dat imi trece.

Dupa perioadele astea si neuronu' era mai activ.. si cu chef de viatza. Parca si sinapsele se faceau altfel. Si problemele dispareau.. sau oricum, nu mai aveau aceeasi insemnatate. Dupa un somn bun totul pare mai usor.. Now.. cum sa fac sa pot sa dorm? Pentru ca daca nu pot sa am parte de perioadele de somn.. devin frustrata.. irascibila.. fara chef..

Niciun comentariu: