duminică, 15 februarie 2009

ce imi place...

De astazi introduc o noua tema pe blog. De data asta n-a fost ideea mea. Una din cele patru (4 - de fapt suntem patru cu toatele, dar una sunt eu.. prietena cu mine.. si care ma mai iau uneori si de guler cind e cazul :)) prietene ale mele mi-a recomandat sa vad partea plina a paharului, sa ne povestim lucrurile frumoase, sa nu mai vorbim numai despre ce nu ne place sau ce ne enerveaza. Mi-am dat seama ca... 'she's got a point here'. Pentru ca luam lucrurile frumoase 'for granted' cum s-ar zice.. ne bucuram de ele pe moment si apoi le uitam. E in firea lucrurilor. Un client multumit spune cel mult unui alt potential client.. un client nemultumit insa.. spune cel putin altor trei, asa ca lucrurile nasoale au de trei ori mai multe sanse sa fie cunoascute. M-am hotarit sa inregistrez si momentele care ma bucura.. Nu de alta, dar viata e facuta din mici momente care ne bucura, care ne incinta, care nu ne lasa sa dormim... Se intimpla rar, dar totusi se intimpla uneori sa traiesti un moment magic si sa nu poti sa dormi din cauza.. sau mai bine zis datorita :)) lui.

Asa ca de astazi.. nu mai iau momentele frumoase for granted.. le impartasesc. Stiu ca e mult mai simplu sa impartasesti neajunsurile, frustrarile, supararile.. si cei mai multi nici nu sunt interesati de momentele frumoase din viata noastra, vor sa stie de cele urite.. din cel putin doua motive (nu ma pot gindi la mai multe acum).. 1. sa nu se simta singuri 'in their misery', adica sa vada ca si altii au parte de asta sau 2. sa isi 'enjoy more' momentele lor frumoase.. sa le aprecieze mai mult.

Acestea fiind zise.. astazi mi-a placut foarte mult cum ciuguleau pasarelele paine la mine la geam... si zgomotul pe care il faceau in timpul operatiunii.. oare vine primavara? :))))

Niciun comentariu: