miercuri, 25 februarie 2009

Insanity is hereditary...

Nu sunt si n-am fost niciodata o persoana matinala.. si prin matinala inteleg ca nu m-am trezit niciodata mai devreme de ora 10-11 cu vreo placere deosebita. Sigur... in general trebuie sa o fac pentru ca trebuie sa ajung la birou...

Azi insa am fost trezita abuziv la 4.30.. Cred ca asta face parte din 'deliciile' de a fi mama.. si de a avea un copil care tuseste.. de citeva luni bune.. in fiecare noapte pentru cel putin o ora. Cit poate un om sa reziste? e un fel de picatura chinezeasca.. pina la urma cedezi nervos..

Insanity is hereditary... you get it from your children...

Deci nu tot ce face Nichi intra la categoria ce imi place... asta-i..

3 comentarii:

lezoazo spunea...

Si eu care credeam ca ereditatea se calculeaza in celalalt sens ... :)

Who am i to judge ... ?

Anonim spunea...

off offf
si mie mi se intampla... nasol momentul...
uneori ma gandesc ca se vor trezi noaptea si cand vor avea 15 ani...

babel_me spunea...

@ Tiberiu - Ai incredere in oamenii in virsta :))) functioneaza si in sensul celalalt. Dar ai tot timpul sa afli :)

@ 1000 de oameni - Cind vor avea 15 ani probabil se vor scula cu alt scop (cum ar fi sa o taie de acasa..) si atunci probabil o sa ma scol eu.. sau n-o sa dorm :)))