luni, 16 februarie 2009

Un zimbet...

Imi place cind Nichi alearga spre mine strigind 'mami, mami', imi zimbeste din toata inima si imi sare in brate. Se bucura sincer ca ma vede si i se lumineaza fata... se bucura sincer ca ma vede.. oare citi oameni maturi mai sunt atit de sinceri?..:) Cred ca sinceritatea e ceva ce pierdem pe parcurs si ajungem sa spunem oamenilor ceea ce vor ei sa auda.. in niciun caz ceea ce gindim cu adevarat..

Un comentariu:

lezoazo spunea...

Vorbeam , nu de mult , cu o amica ... suparata si nervoasa dupa ce se despartise de prietenul ei .Imi spunea ca nu mai poate sa sufere atat , ca a suferit prea mult la viata ei , ca nu stie cum face sa ajunga numai langa astfel de oameni ... ce sa mai ca nu mai vrea sa-si puna sufletul la bataie ...

I-am spus sa nu se schimbe , totul e sa invete sa-l faca pe partener sa aprecieze asta la ea ,nu sa ofere pe tava , asteptandu-se sa fie apreciata ... si sa-si faca apoi mustrari de constiinta ca nu este .

Poarta-te asa cum esti , incearca sa pastrezi lucrurile simple sau simplifica-le , fi atenta la atitudinea abordata !