luni, 9 februarie 2009

un nou topic

Era o vreme cind imi notam pasaje interesante sau citate din autori mai mult sau mai putin cunoscuti. Erau cuvinte care rezonau cu mine.. si atit. Nu stiu daca erau interesante si pentru altii.. sau inteligente.. dar imi spuneau ceva mie si asta conta... N-am mai facut asta de foarte multa vreme.. asa ca deschid un nou topic...

"... unii isi pot petrece toata viata impreuna, fara sa-si stie numele unul altuia. Sa dai un nume e un proces dificil, care ia mult timp; numele trebuie sa dea seama de esenta si inseamna putere. Insa cine te cheama acasa in noptile de nebunie? Doar cel sau cea care iti stie numele...."
Jeanette Winterson, Portocalele nu sunt singurele fructe

2 comentarii:

lezoazo spunea...

Fiecare cred ca a facut asta in perioada de avida cunoastere ... culmea sti care e ? Culmea e ca eu nu stiu cand m-am lasat de facut asta ... Nu stiu care a fost motivul ...Tu stii ?

babel_me spunea...

Cred ca timpul.. si modul in care citim acum. Mai in metrou, mai pe apucate.. cind sa-ti mai scoti si caietul de notite? :) Sper sa ma tina noul topic.. si sa-mi aduc aminte sa trec aici.. macar din cind in cind.. ceva.