joi, 19 februarie 2009

ma-tu-ri-ta-te?...

... Nu visez nimic. Nu mai visez nimic de o gramada de vreme, dar asta nu se spune. Se intimpla multe din lucrurile care nu se spun in ultima vreme, anii trec, schimba, nu stiu daca neaparat in bine... important e faptul in sine ca exista ceva in mine care vrea sa iasa afara... lucrurile puse cap la cap se leaga neasteptat, nu mai visez, n-am desenat, n-am mai avut lungi discutii in contradictoriu, de mult n-am mai citit toata noaptea, ma misc greu la ceaiuri, la film, la ziua mamei mele, la ziua mea personala... toate astea inseamna oare anii trecuti? cei 1500 de neuroni facuti praf la fiecare 6 luni? liniste inteleapta? ma-tu-ri-ta-te? Nu mai stiu sa ma bucur de marile adevaruri simple... toate astea trec pe linga mine fara sa lase, fara sa ia nimic cu ele... (Doru Davidovici, V de la Victorie)

Niciun comentariu: