joi, 2 aprilie 2009

Bun simt?.. lipsa lui?... sau diferente culturale..?

Ok, e joi.. am avut o zi care a inceput foarte devreme. Ziele care incep foarte devreme ma incarca cu energie negativa, dar energie in general, deci poate fi bine..

Mi-am inceput ziua cu un eveniment organizat foarte prost... pe teme de mediu. Citind si alte posturi despre evenimente de mediu ma intreb daca are legatura cu subiectul sau cu oamenii care sunt implicati in acest subiect. Eu stiu citiva deosebiti, deci nu pot sa generalizez...

Astazi, linga mine, la evenimentul despre care vorbeam mai sus, la resedinta unui amabasador al unei tari din UE, un participant s-a descaltat.. cred ca se facuse comod.. In UK poate fi ok sa te descalti in mijloacele de trasnport in comun, mai ales in trenuri.. pentru ca lumea face naveta si isi petrec zilnic citeva ore bune in acel mijloc de transport.. Lumea se mai descalta si la biblioteca.. si in parc.

In Romania nu e politicos sa te descalti in public. Mai mult decit atit.. cind iti vine cineva in vizita nu e politicos sa-ti descalti vizitatorul/invitatul. De ce atunci poate cineva sa creada ca e ok sa se descalte la un eveniment oficial?!?

Cred ca domnul respectiv mi-a vazut privirea intrigata.. plina de repros.. furioasa in ultima instanta si s-a incaltat, dar se vedea pe fatza lui ca nu era incintat de asta.. poate il bateau pantofii (cred ca oricine a experimentat macar o data in viatza o pereche de pantofi incomozi).. dar m-am uitat mai atent si erau purtati.. nu erau noi, erau niste pantofi atit de purtati incit cu siguranta posesorul se simtea extrem de confortabil in ei.. si atunci?..

Omul era roman.. deci nu pot sa pun lipsa de bun simt pe seama diferentelor culturale.. cred ca a fost pur si simplu o dovada de mitocanie.. Deci pe linga faptul ca evenimentul a fost organizat foarte prost, m-am mai si pricopsit cu un mitocan linga mine.. care mi-a stricat ziua mai mult decit mi-as fi dorit..

Niciun comentariu: