joi, 16 aprilie 2009

Suntem prafuiti...

M-am intrebat de multe ori de ce mi se pare ca noi, cei care locuim in Bucuresti aratam ponosit. Chiar si in hainele de buna calitate (brand sau fara)... aratam ponosit. Apoi mi-am dat seama ca efectul acesta il dau in special pantofii.. sau pentru mine il dau pantofii. Stiu.. probabil sunt cu o doaga lipsa, iubesc incaltarile si consider ca niciodata nu ai suficiente perechi... 

O pereche de pantofi iti poate ridica moralul.. ma rog.. nu despre asta vorbeam si nu sunt nici Imelda Marcos (care apropos, nu a avut 3000 de perechi de pantofi, doar 1060.. asta daca v-ati intrebat vreodata).

Problema pe care am descoperit-o azi (poate pentru ca am avut timp sa ma gindesc la ea in timp ce ma aflam.. evident in trafic)... este ca pantofii bucurestenilor sunt prafuiti si asta ne da un aspect ponosit si prafuit.. Ce oras infect pina la urma.. Mergi 50 de metri pe jos si.. gata... praful ti-a furat stralucirea pantofilor si iti schimba aspectul.. Nu e de mirare ca suntem atit de tristi si abatuti...

I just love shoes... dar unii care arata bine.. adica sunt curati.. cred ca Londra e o alegere potrivita pentru asta (de fapt nu cred.. stiu sigur..)

Un comentariu:

Redy spunea...

Ma simt cu musca pe caciula , si eu am "pantofi" prafuiti ... Chiar sunt trist si abatut ?

Daca as intreba "tovarasii de joaca" , de prin terase si cluburi , cred ca ar avea alta parere ... insa fata de ce ai scris aici ma simt ! (si nu dau vina pe oras :P )