marți, 19 mai 2009

Act ratat...

Dom'le, uneori.. (doar uneori pentru ca cica nu e bine sa generalizezi - zice o vorba despre relatiile interumane).. imi vine sa sting pe cineva de git. In general sunt o fiinta pasnica... total non-violenta.. si cu un nivel de toleranta ridicat. Si chiar daca ma enerveaza anumite lucruri, nu dau oamenilor in cap pentru asta. Ei bine.. uneori sunt siderata de ceea ce mi se intimpla..

Azi dimineata m-am trezit iar foarte devreme.. am zburat iar cu avionul.. crezind ca voi avea o zi cu program incarcat... si de la care nu puteam lipsi (asa mi s-a spus.. ca nu pot lipsi, ca fara mine nu se poate.. ca prezenta mea e obligatorie bla..bla..bla...). Si dupa ce m-am trezit la patru (4) dimineata, somata fiind sa particip la aceasta zi aglomerata in intilniri... care fara prezenta mea nu se puteau intimpla (asta era ieri), am ajuns aici si mi se spune.. stai linistita.. bea o cafea... pierde timpul citeva ore pentru ca nu are rost sa participi acum. Nu are rost sa particip ACUM?!? Dar cind? Si are rost sa particip 'at all'?

Cum sa nu vrei sa omori persoana cu mina ta in aceste conditii!?!

Dar de ce m-am trezit eu la patru? De ce am zburat eu cu avionul astazi? De ce ma intorc eu acasa la noapte? Ce naiba caut eu aici? Act ratat... ca multe altele legate de locul asta..

Cafea puteam sa beau si acasa... ba chiar puteam sa o beau la o ora normala, nu la patru jumate dimineata sa-mi stea in git. Si daca nu as fi intrebat.. daca nu as fi incercat sa nu vin... daca nu as fi propus chiar solutia sa intru prin videoconferinta cind e cazul... daca nu m-as fi gindit eu ca nu se justifica drumul si timpul pierdut.. as fi inteles. Dar omul era stresat... era stresat ca nu stia ce-l asteapta.. ca nu stia cum sa procedeze. Si oamenii stresati ii agita pe toti cei din jur si-i mobilizeaza sa-l tina pe el de mina... pentru a-l linisti. Si cind se vede tinut de mina si linistit.. devine imbecil si spune... stai linistita, du-te si bea o cafa si pentru mine... E generos adik.. e generos pe timpul meu! Fac eu tot greul si tu relaxeaza-te... U must be kidding me.. nu-i asa?

Ma scot din sarite oamenii incompetenti care fac greseli din cauza asta.. si de obicei greseli ale caror consecinte sunt suportate de altii.

Maine trebuie sa ma trezesc din nou la patru dimineata.. alt drum, alt zbor.. dar macar de asta stiam de ceva vreme si e ok.. e util... dar azi? Azi mi s-a dat programul peste cap pentru a tine de mina un idiot.. care intre timp si-a dat seama ca nu vrea sa fie tinut de mina pentru ca asta ar fi o dovada clara a incompetentei lui.. Sunt foarte suparata...

Niciun comentariu: