marți, 12 mai 2009

Curatenia de primavara :))

Desi mai tirziu anul asta.. ma asteapta un weekend de activitati administrativo-curativo - artistice (hehe... inventez cuvinte; bine, pina la cuvintele compuse pe doua rinduri sau mai multe din germana.. mai am ceva) :))) Lucru de care orice om normal cred ca are parte inainte de Pasti... sau pe acolo. Sa primeasca adica sarbatoarea in curatenie (dupa cea sufleteasca.. post si meditatie etc.. etc.. si cea fizica). La tara se ard lucruri - se face curat si se purifica locul prin foc..

Sigur.. sa nu va imaginati acu' ca voi ajunge la catharsis in acest weekend, dar sigur voi face putina lumina.. in dulap :))) Si in boxa.. nu v-am spus ca cineva ne-a facut o vizita neasteptata si mai ales nebanuita in boxa si a intors totul cu fundul in sus.. pentru a pleca cu bautura disponibila acolo - respectiv vreo patru sticle de whisky (din care doua dupa care inca mai suspin.. unul era dintr-un soi rar.. single malt.. bea Regina Angliei, celalalt era un Jack single barrel - nici nu stiu ce au luat.. nu cred ca fac diferenta intre etilic/metilic si sofisticaturile de mai sus). Ma rog.. diferenta dintre etilic si metilic o fac... eventually... cind orbesc.. (sau cind mor.. sunt macabra.. nu era cu intentie.. divaghez).

Asa.. revenind.. va trebui sa-mi recuperez toate incaltarile de vara din boxa. Dar mi-e frica sa intru acolo. Eu sunt atasata de incaltarile mele.. oricite ar fi ele.. si inteleg ca au fost imprastiate peste tot.. am o stingere de inima cind ma gindesc la asta.. dar trebuie sa ma apuc.. am aminat prea mult.

De fapt.. in fiecare primavara e bine sa incepi cu o curatenie.. asa, ca de schimbare de anotimp.. sa scuturi de praf ce e de scuturat de praf, sa arunci ce e de aruncat, sa lustruiesti si sa redescoperi (tricoul cu Metallica pe care credeai ca l-ai pierdut :)))

O sa va spun cum ma simt dupa.. de obicei mi-e greu sa ma apuc.. insa ma simt foarte bine dupa.. Munca fizica, aia care nu solicita neuronu' astenic nici macar un pic, poate fi utila.. pentru ca de.. rezultatul muncii se vede imediat.. si poti sa te bati singur pe spate si sa-ti spui ca ai facut o treaba buna :))))

Niciun comentariu: