miercuri, 27 mai 2009

Three is already a crowd...

Cred ca sunt defecta..

Acasa, la geamul de la bucatarie mai punem uneori paine pentru pasarele.. in general gugustiuci si vrabii. Vrabiile sunt foarte galagioase. Se ciondanesc tot timpul. Sau poate nu se ciondanesc de fapt, dar mie asa imi dau senzatia. In orice caz, cind vin vrabiile (de la doua in sus) e o harmalaie infinita.. inchid geamul si plec din bucatarie, sau doar inchid geamul. Ma deranjeaza zgomotul...

Asa se intimpla si cu femeile. Niciodata nu m-am inteles bine cu femeile.. in general adik. Am trei (3) prietene si multe cunostinte de sex feminin. Nu suport discutiile intre femei.. daca e un grup de trei femei (nu vorbesc aici de grupul meu de prietene).. deja devine insuportabil. Va imaginati un grup de cinci femei?!? Vrabiile de la mine de la geam sunt mici copile nevinovate. Si cite prostii pot sa debiteze cinci femei.. mai ales daca e si vreun barbat in preajma? Cit de interesante si de amuzante sunt aceste discutii?!?

Cred ca sunt defecta.. nu-mi place sa vorbesc cu femeile.. nu ma amuza discutiile in grupuri mari si galagioase.. mi se par discutii stupide si inutile.. mi se par discutii trase de par.. exagerate.. plictisitoare... neuronu' e agasat la culme... neuronu' fuge mincind pamintul. Asa ca sunt, evident, catalogata drept antisociala.. salbatica.. etc...

Dar nu pot. Am incercat.. am incercat... nu reusesc. Neuronu' nu poate. Se blocheaza... i se face rau... se sufoca si-si da ochii peste cap. Mie imi place de neuronu' meu. Il respect, ma respecta.. avem o relatie speciala. Nu pot sa-i fac asta.

Cel mai interesant este cum creste nivelul decibelilor intr-un astfel de grup pe masura ce trece timpul.. pentru ca fiecare din participante considera ca are ceva foarte interesant de spus.. atit de interesant incit trebuie sa fie spus mai tare decit altceva.. la fel de interesant... spus de o alta participanta in acelasi timp. Femeile se presupune ca ar trebui sa stie sa asculte.. nu? Nu asta e diferenta (sau una dintre diferentele) dintre barbati si femei? ca barbatii nu stiu sa asculte.. sau ca femeile stiu sa asculte.. depinde cum privesti lucrurile? De ce atunci femeile niciodata nu asculta de fapt ce spun celelalte? Ele vorbesc toate in acelasi timp.. din ce in ce mai tare... pina devine o harmalaie greu de urmarit... Nu exista un fir logic.. nu exista o logica de fapt.

Ce se intimpla daca e si un barbat de fatza? Intra in actiune spiritul competitiv al femeilor. Se zice ca n-au... nu stiu de unde aceasta idee. Au si inca cum.. Care se pozitioneaza mai sus pe lista respectivului mascul care a intrat in grup. Si atunci sa te tii distractie... Stiu ca pe lume sunt cam 3 femei la un barbat (media cam asa era la ultima strigare), dar de aici si pina la spectacolul seductiei primare la care poti sa asisti in fiecare zi.. as fi crezut ca e cale lunga. E amuzant sa observi... Care e cea mai desteapta... care e cea mai interesanta.. care e vioara intai si care e cea mai zgomotoasa.. cine conduce discutia? Cine conduce turma? Avem lider de opinie? Este lidera de opinie de acord cu ce spun eu? Ma apreciaza? ma va birfi cu prima ocazie? Asta asa.. sa enumar doar citeva..

Pentru ca da, te va birfi cu prima ocazie, pentru ca grupul e conjunctural... pentru ca esti intr-o competitie zilnica in cazul in care nu ti-ai dat seama... chiar daca finalul este doar mangaierea egoului cistigatoarei (si in general despre asta este vorba in orice competitie)... competitia este in desfasurare chiar daca tu nu stii ca participi. Nu te-ai inscris.. ai fost inscrisa prin prezenta intimplatoare acolo...

Hmm... ce frumos e sa fii femeie... si sa nu joci dupa regulile femeilor :))) Traiasca neuronu' meu astenic si intolerant! :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu esti defecta

Am intilnit femei care vorbeau atat de mult ca ma incerca senzatia de dat la boboci. Am scapat !

"Galagia" a aproape pretutideni, linistea a greu de gasit !

babel_me spunea...

:) Multumesc de aprecieri.. Nu ma gindeam ca sunt singura defecta.. imi imaginam ca fac parte dintr-o minoritate :))) Bine ai venit pe aici. :)