vineri, 29 mai 2009

Clubbing anyone?

N-am mai scris de ceva vreme de cluburi, baruri, restaurante.. etc.. si nu pentru ca n-am mai fost (sa nu intelegti gresit :))) ci pentru ca mi-a fost cumva lene sa scriu si sila sa recunosc cum ca sunt toate o apa si-un pamint.

Sa luam exemplul Gaia... dar se aplica si la Fratelli... si.. nu, La Turabo Lounge nu. mai bine sa le iau pe rind :)))

Acum ceva vreme.. vreo citeva luni cred.. sau mai mult.. sau mai putin.. (stau prost cu pozitionarea in timp dupa cum am aflat aseara, dar asta e alta povestire haioasa).. am facut o seara de clubbing cu prietenele mele (doar cu doua din cele trei pe care le am si asta pentru ca a treia nu a fost niciodata o mare amatoare de cluburi). Ce a inseamnat seara de clubbing?... sa va povestesc...

Tocmai primisem o recomandare de un club nou si underground.. am zis ca trebuie cercetat. Asa am ajuns in Upload.. :))) Acum.. trebuie sa va imaginati trei femei de peste 30 de ani care aratau cam asa.. Una imbracata neutru - pantaloni negri de stofa, bluza neagra - bruneta, par de lungime medie prins in coada, cu palton lung (era iarna calendaristic si meteorologic vorbind), cizme cu toc mic. A doua tunsa foarte scurt, palton alb CK, cizme de lac cu toc de minim 8cm, rochie fara umeri. A treia cu freza ciudata rau, cu geaca, blugi si bocanci. Cele trei care-au speriat vestul :))

Si uite asa, au aterizat cele trei gratzii in Upload. In afara de faptul ca Upload nu are firma, nu stii sigur daca e acolo sau nu.. si e mai multe decit underground, cind am ajuns cintau Parazitii. Ceea ce, nu ma intelegeti gresit, n-am vreo problema cu ei, dar pentru a dansa pe Parazitii trebuie sa fii ori foarte beat, ori foarte high.. ceea ce noi nu eram. Asa ca dupa un tur foarte scurt de recunoastere.. am plecat urgent din Upload. Impresii? Nu stiu.. eu acum 15 ani... studentesc, prietenos, boem, ieftin... un fel de Mansarda lui Jumbo inainte sa devina Control. By the way.. am mai vizitat o data Upload si m-am intilnit cu niste prieteni din tineretile mele si cu un coleg de scoala generala.. v-am zis eu ca se potrivea cu mine acum mult.. multi.. multi ani.

A doua oprire a fost in Control - ca de prietena mea imbracata neutru nu mai fusese niciodata pina atunci si trebuia sa vaza.. sa nu ramaie nevazuta. Mie in Control nu-mi place neaparat. Nu-mi place neaparat atmosfera.. e rece.. peretii goi.. traseu alambicat.. muzica psihedelica.. again.. foarte beat sau high.. ceea ce la inceputul serii mie nu prea mi se intimpla niciodata. Tur de recunoastere.. plecare in tromba..

A treia oprire... Turabo Lounge. Nici una dintre noi nu mai fusese acolo. daca ma intrebati acum pot sa va spun cu mina pe inima ca nici una dintre noi nici nu va mai calca pe acolo vreodata. Stiti.. elefantii cind imbatrinesc se duc sa moara intr-un cimitir al lor. Cam asa mi s-a parut Turabo Lounge.. un cimitir al elefenatilor de Fratelli sau Gaia. Cind esti prea trecut sau ai inceput sa capeti proportii, sa ti se lase diverse parti ale corpului, sa nu mai reusesti sa ascunzi celulita sub stratul de bronz si nici sutienul push-up sa nu te mai ajute sa-ti aduni bretelele.. cred ca atunci te duci la Turabo Lounge.. Am zis sa bem ceva macar.. si sa admiram flora si fauna pentru ca era destul de gol si se putea respira. N-am reusit sa facem rost de o bautura.. cred ca nu prezentam garantii pentru barmani.. era clar ca nu ne potriveam in peisaj.... N-am insistat.. am lasat cimitirul elefantilor mondeni in urma si am plecat spre urmatoarea oprire..

Fratelli cel mic... Fitze... fitze.. fitze... uniforma masculina: sacou inchis la culoare, camasa alba descheiata la ultimul nasture, jeans... daca nu costum.. in functie de darea de mina sau de statutul purtatorului. Uniforma feminina: silicon, botox, silicon, botox, silicon... plastic, plastic, plastic.. You've got the point cred... Muzica asa... pentru pastilati... ritm constant.. cretinizant pentru cine n-a consumat nimic. Omori aceleasi grupe de muschi toata seara pentru ca oricum nu-ti dai seama ca dansezi.. Am baut ceva (da, aici ne-au bagat in seama... cred ca ne incadram in peisaj totusi.. chiar si fara silicon)... si am plecat mai departe..

Gaia.. muzica mi-a placut. Si lumea mi s-a parut ok. Atmosfera prietenoasa. Cred ca eram ametita deja.. altfel nu-mi explic... am recidivat in Gaia de atunci de citeva ori.. de fiecare data (ulterioara primei dati adik)... mi s-a parut ca nu e cu nimic diferit de Fratelli - poate doar mai inghesuit... multa mobila masiva, tavanul prea jos... si DJ-ul cu probleme.. nu lasa melodiile sa se termine... niciodata! intotdeauna la mijlocul melodiei schimba cu urmatoarea.. e un fel de schizofrenie muzicala asta.

Dragi clubberi va rog nu va suparati pe mine.. nu pot sa fiu obiectiva, n-am cum. Daca voua va place eu n-am nimic impotriva.. mie insa nu-mi place si comentez... Asta nu inseamna ca nu voi mai vizita unele din aceste locuri.. sau altele.. dar as vrea sa gasesc si eu unul in care sa dansez (pe muzica, nu pe zgomot), sa nu se uite lumea de sus la tine daca n-ai ceva D&G la vedere (de fapt s-ar putea ca D&G sa fie so fume :)) inculta de mine), si in care sa pot respira.. asta inseamna sa nu dau cap in cap cu cel linga care stau pentru ca e prea aglomerat.

Mai incerc pentru ca sunt perseverenta... o sa va mai spun si despre alte cluburi pe care le-am mai vizitat de atunci..

Niciun comentariu: