marți, 26 mai 2009

Vreau o vacanta lunga... lunga... lunga...

Azi mi-e somn si n-am chef... n-am chef sa fac conversatie, n-am chef sa zimbesc.. n-am chef de nimic. Ba da, am chef sa fiu in concediu... sa fiu pe plaja.. la mare... Sa nu sune telefonul, sa nu ma intrebe nimeni de sponsorizari... de success stories... si nici eu sa nu ma intreb ce sa fac mai repede.. sau mai intai.

Am chef sa lenevesc o perioada.. sa lenevesc asa cum n-am mai facut-o de multa vreme... sa uit parola de acces la retea. Asta inseamna sa te relaxezi. Sa te intorci la birou si sa nu mai stii parola pentru a intra pe computer..

Un comentariu:

Redy spunea...

Si sa suni la IT sa iti reseteze parola ... sa stie ca ai fost in concediu ... sa pui sare pe rana! :P

Eu vreau multe weekenduri prelungite (3 zile la munca si 4 la mare)