sâmbătă, 23 mai 2009

Gradina zoologica

Weekendul asta erau mai multe variante. Inca nu s-a incheiat, dar cea cu petrecutul lui la mare a fost abandonata de ieri.. asa ca acum ar fi fost oricum prea tirziu. Am fost plecata mult saptamina asta si nu am marsat la a ma trezi a patra zi consecutiva la 6 dimineata.. si inca intr-o zi de simbata. Asa ca poate... saptamina viitoare sa vedem marea in formatie completa.

Astazi am fost la Gradina Zoologica din Bucuresti. Mie nu-mi plac gradinile zoologice. Nu cele din orase in orice caz. Daca ar fi genul de parcuri naturale.. care sa tina animalele mai mult sau mai putin in mediul lor natural cred ca mi-ar placea mai mult.. dar asa... Un condor cu anvergura aripilor de aproape doi metri nu poate totusi sta intr-o cusca toata ziua fara sa poata zbura macar citeva minute.

M-am lasat convinsa sa merge pentru valentele educative pe care le-ar avea aceasta vizita pentru copil... si pentru ca auzisem ca s-a renovat si nu mai e cum stiam eu. Poate ca s-a renovat.. si poate pe ici, pe colo.. e mai bine, dar sunt convinsa ca a doua ora nu voi mai calca la Gradina Zoologica. E trist. Nu mai sunt animale prea multe.. cele care sunt sufera de cald.. sau.. ce stiu eu. Biletul este putin.. 13RON. E foarte putin. Am fost la Gradina Zoologica din Barcelona.. scump, dar a meritat. Si banii ii folosesc tot pentru Gradina Zoologica. Si la Acvariul din Barcelona, pretul era vreo 15 Euro daca nu ma insel. Dar e o atractie turistica si orice vizitator in Barcelona merge cel putin o data acolo. Si ai ce vedea.. va spun.

Propun sa se mareasca pretul biletului de intrare la Gradina Zoologica si la noi. Si asta sa nu se intimple fara efecte ulterioare. Adica sa se mareasca pretul biletului si in citeva luni.. maxim un an sa se vada clar imbunatatiri. Propun ca atunci cind invata despre un animal la ora de zoologie (oare se mai face asa ceva), elevii sa fie adusi cu clasa sa vada animalul respectiv.. Propun sa mearga tisnitorile de apa.. daca nu exista o toneta de unde sa-ti poti lua o sticla de apa, macar sa poti sa bei apa de la vreo tisnitoare. Si mai propun sa isi deschida un magazin cu suveniruri. Din asta se pot face bani foarte frumosi.. nu numai odioasele maimutoaie de plus, tot felul de alte bazaconii se pot produce si copiii vor cere.

In fata Gradinii Zoologice intreprinzatorii si-au instalat tarabele. Evident ceea ce vind n-are nicio legatura cu ce se intimpla la zoo... dar copiii aveau aproape toti baloane si jucarii de la intreprinzatori. Pentru ca erau frumos colorate.. asta e..

Gradina Zoologica, sa faci bine sa evoluezi. Macar cind am fost eu acum peste 20 de ani acolo te puteai plimba cu poneiul. Acum nu creed ca se mai poate... ar fi totusi o idee.

Niciun comentariu: