miercuri, 17 iunie 2009

Da' de tze atzi venit la tzpital?!?...

Dialog suprarealist la camera de garda a Spitalului Municipal intr-o zi de duminica.

Potentialul pacient: Buna dimineata, as vrea si eu un consult ginecologic.
Asistenta de la receptie: Ce aveti?

PP: ?!?
PP: Nu stiu ce am, de aceea as fi vrut un consult.
AR: Cum nu stiti ce aveti? ce va doare?
PP: ?!? (Ce poate sa ma doara daca vreau la ginecologie?!?)
AR: Ce simptome aveti?
PP: Doamna, va pot spune ce cred ca am, dar eu nu sunt medic, de aceea as dori sa ma vada un medic.
AR: Pai si dumneavoastra ce credeti ca aveti?
PP: Eu cred ca am X
AR: Aaaa, asta nu e o urgenta. Duceti-va maine dimineata la Spitalul Colentina sau la Cantacuzino sa va faceti si niste analize.
PP: Poate pentru dumneavoastra aceasta nu este o urgenta, dar pentru mine este. Maine dimineata am unde sa ma duc, dar as vrea sa ma vada un medic acum.
AR: Hmm... al doilea cabinet pe dreapta este un medic.

Medicul singur in cabinet, statea aproximativ degeaba..

PP: Buna ziua, as vrea si eu un consult.
Medicul ginecolog: Aveti fitza? (cu schimonosirea limbii specifica grecilor)
PP: Nu am fisha.
MG: Duteti-va sa va fatzetzi fitza.
PP: Unde sa ma duc sa-mi fac fisa?
MG: La retzeptzie.
PP: Pai doamna m-a trimis direct aici. Nu mi-a zis nimic de nicio fisha.
MG: Fara fitza nu te poate.

Din nou la receptie, aceeasi asistenta.

PP: Domnul doctor m-a trimis sa-mi fac fisa.
AR: Pentru X v-a trimis sa va faceti fisa? Nu se poate.
Pune mana pe telefon si suna. Spune diagnosticul (cel dat de pacient). Dupa citeva minute...
AR: Luati loc pe scaun si asteptati pentru ca trebuie consultat Seful Clinicii de urgente sa vedem daca se poate sa va consulte doctorul.
PP: ?!? (r u f***ing kidding me?!? Seful clinicii? pentru un nenorocit de consult?!?)

Inapoi in fata cabinetului ginecologic... Pacientul sta si asteapta. Pentru ca nu se intimpla nimic timp de 5 minute bate din nou la usa...

PP: Se poate sa ma vedeti si pe mine?
MG: Da' tze avetzi?
PP: Nu stiu exact ce am, de aceea am venit.
MG: Pai de tze atzi venit la tzpital? Tze va doare?
PP: ?!? (de platere, mai omule... e un hobby al meu sa vin la tzpital duminica, la camera de garda sa vad tze draq se intimpla pe aitzi).
PP: dupa cum i-am spus si doamnei asistente, cred ca am ceva, dar cum eu nu sunt medic as vrea sa ma consulte un medic si sa-mi spuna ce am.

Medicul iese din cabineti si se duce dupa Sefa Clinicii de urgente...

Vine sefa clinicii, masoara pacientul din cap pana-n picioare si intra in cabinet. Iese, masoara pacientul din cap pana-n picioare...

Sefa clinicii: Dumneavoastra sunteti?
PP: Eu sunt.

Sefa clinicii mai masoara o data pacientul din cap pana-n picioare si intra in cabinet. Iese medicul ginecolog...

MG: Trebuie sa va fatzetzi testz de sartzina!
PP: ?!? aaa.. poftim?!?
MG: Testz de sartzina. Luatzi de la farmatzie, la etajul 1.
PP: ?!? Dar stiti, eu am sterilet.
MG: Nu conteatza. Testz de sartzina inainte de oritze. La farmatzie!

Pacientul ametit incepe sa baintuie pe holurile spitalului in cautarea farmaciei si putin debusolat de cererea medicului...

PP: Nu va suparati, farmacia?
O asistenta de pe holuri: E inchisa azi.
Pp: A.. Si o alta farmacie in apropiere?
O alta asistenta: Traversati parcul si linga biserica e o farmacie.
PP: Multumesc...

Si aici s-a incheiat dialogul cu cei care erau la camera de garda duminica.. intr-o duminica...

Niciun comentariu: