luni, 8 iunie 2009

'Esista' o explicatie (pentru trotuarul din Vama)

Par prolifica astazi, dar nu e chiar asa. Ma gindeam ca saptamina asta voi fi la mare si nu voi avea nici timp, nici chef de postat, asa ca am scris citeva posturi si le-am programat sa apara zilele astea... dar mi-am luat laptopul cu mine - din ratiuni profesionale, dar nu e pentru ce se planuieste.. ci pentru ce se nimereste - si am si timp... e ora de somn... si am si subiecte...

Azi v-am promis poze cu trotuarul si pista de biciclete din Vama... sunt doar doua, care si explica putin de ce a fost nevoie de un trotuar in Vama. V-am zis ca nu-i vedeam utilitatea.. ei bine, de cind soferul de Ilfov (a se citi Pipera.. si alte cartiere rezidentiale si pentru a nu folosi un alt apleativ, poate mai potrivit decit sofer - dar va las pe voi sa-l/s-o categorositi) a ajuns in Vama... e nevoie de trotuar. Pentru ca soferul de Ilfov habar n-avea ce sa faca cu masina.. cum s-o parcheze? Unde s-o parcheze? Acu' pe bune.. ziceti si voi.. cit e plaja de mare si ulitele de lungi.. prea multe optiuni si in plus, soferul de Ilfov stie ca masina se parcheaza de-a curmezisul trotuarului asa.. fir-ar ei de pietoni sa fie de capul lor de idioti care vor sa mearga pe trotuar... na.. mai mergeti daca va sa mina... Si pentru a fi mai clar.. era singura masina parcata asa... oare de ce?

Welcome to noua Vama Veche... fara de pereche...




Niciun comentariu: