marți, 9 iunie 2009

A treia zi la mare... continuarea...

Ma bucur in continuare de liniste. Cind esti cu copilul nu-ti convine sa fie multa lume. Adik mie nu-mi convine... pentru ca imi aduc aminte cum e sa fii la mare fara... sa dansezi pina la rasaritul soarelui si cum e sa maninci mixt pescaresc (si sa nu nimeresti din prima sa comanzi pentru ca mixt este un cuvint complicat dupa ce ai baut o noapte intreaga) la Bibi (nici nu stiu daca mai au de cind n-am mai abuzat eu de acest deliciu).

Asa ca va zic.. la mare poti sa-ti incarci bateriile sau sa ti le descarci de tot.

De data asta sunt la incarcat baterii... plimbare.. soare.. (no more Mojito.. which is bad... dar am constatat ca Martini alb cu foarte multa gheata si cu foarte multa lamaie de racoritor pe plaja - cu toate ca lui Ovidiu nu i-a placut comanda asta, asa ca nu mi-a dat el paharul - daca ma intrebati pe mine cred ca i s-a parut sub demintatea lui sa serveasca Martini.. e asa.. superficial.. de fitze si figuri in cap... ceea ce, recunosc, e adevarat.. dar jack la 11 dimineata nu se poate.. iar berea nu-mi place, chiar daca e foarte rece)... zgomot de valuri, cartea..

N-o sa ma intorc mai obosita decit am plecat (asa cum mi se intimpla de cele mai multe ori la mare :)))

Sunt nostalgica? Poate... dar imi place si varianta in care stau si ma incing la soare... si am capul limpede... si vorbesc cu Ovidiu sau cu altii fara sa zimbesc alcoolizat :))

Niciun comentariu: