marți, 16 iunie 2009

Sunt o persoana civilizata (uneori regret asta)

Ma enerveaza comentariile cu tenta sexy sau sexuala la birou... Si, daca atunci cind nu-mi sunt adresate, pot sa ma fac cum ca n-as auzi, cind imi sunt adresate nu prea stiu cum sa reactionez.

Nu ma intelegti gresit, stiu exact cum sa reactionez, dar reactia, ca si comentariul cu pricina, nu se potrivesc intr-un mediu office.

Comentariul e banal, dar se stie ca tonul face muzica.. si mimica e completarea sugestiva.. 'Ce ten ai!' spus cu zimbet sagalnic... eventual lingindu-te pe buze spune foarte multe despre ce gindesti, mai, boule! Ti-as fi dat un cap in gura sau doua perechi de palme, desi sunt total non-violenta sau pasnica de felul meu, doar asa, sa vad cum iti dispare zimbetul si cum iti musti limba.

Sigur.. sunt o persoana civilizata (uneori as vrea sa nu fiu... sa injur ca la usa cortului si sa impart pumni si palme cui merita - si va spun.. sunt atit de multi din foarte multe motive), asa ca m-am multumit sa zimbesc si sa ignor persoana in secunda doi. Am vazut-o insa nehotarita.. sa mai stea si sa continue.. sau sa plece. Modul 'ignore' a functionat. A plecat pina la urma...

Hate these people. Ii numesc libidinosi...

Niciun comentariu: