duminică, 7 iunie 2009

Prima zi la mare... what a joy..

Dupa multa vreme.. mai exact dupa doi ani, am aterizat in sfirsit in Vama. De ce acum, de ce asa? Nu ma intrebati. Se intimpla. Astazi am plecat din Bucuresti... spre seara... pentru ca nu s-a putut mai devreme. Nu ma pling. Mai bine mai tirziu decit niciodata.

Am ajuns pe la 8 seara in Vama. Lume multa pe strada principala.. care am constatat ca este un fel de Bulevardul Magheru... cu magazine (bine, niste casutze de lemn, dar tot magazine se cheama)... si ca Vama s-a dezvoltat mult de cind n-am mai fost. Nu stiu daca sa ma bucur sau nu. Hoteluri(?!?) in Vama? Trotuar (?!?) in Vama??? Trotuar care incepe niciunde si se termina nicaieri? Nu stiu.. oare a avut cineva niste dale de vinzare si evident niste borduri? Si o posta de biciclete. Nu mi-am dat seama care era pista de biciclete si care trotuarul.. sau poate n-am inteles eu nimic. Ma rog.. poze pe lumina.. maine.

Am fost la Mitoc pentru un snitel Lyana (pentru cunoscatori).. La Ovidiu era liniste.. si s-au schimbat si mesele - nu ca m-ar deranja asta, dar putea sa puna mai multe.

Luna plina si portocalie se oglindea frumos in mare... din pacate aparatul nu ma ajuta, dar stiti voi despre ce e vorba :)))

Vama s-a schimbat... am fost asa.. intr-o plimbare. Pina la urma am facut escala la ceea ce pe vremuri se numea La Felinare (unde by the way se minca binishor, mai ales ciorba de a doua zi si castravetii murati... la saramura adik - tot pentru cunoscatori).. si care acum este de fapt un clubo-bar numit Goblin in the Gulag. Si pentru ca tot periplul a durat ceva, la Goblin am ajuns pe la 11 noaptea... unde am constatat ca aschia nu sare departe de trunchi.. asta daca mai aveam nevoie cumva de confirmari :))) Here she is... dancing... in the sand... in the dark.. Freestyler...









Niciun comentariu: