marți, 16 iunie 2009

Noi vindem aer (?!?)...

Mi-a luat o zi sa decantez discutia de ieri.... Pentru ca ieri am fost atit de surprinsa de discutie incit pur si simplu nu m-am putut aduna sa scriu despre.. sau sa procesez informatia.

Nu prea scriu despre job aici... nu e locul si nici nu e vreun blog profesional, dar uneori, ceea ce mi se intimpla mie.. si i se poate intimpla oricui (undeva, cindva).. are loc la job. E posibil avind in vedere ca asa imi petrec peste 8 ore din zi. Nu stiu daca am mai facut calculul asta pe blog - de fiecare data cind fac acest calcul ma apuca o mare tristete - 8 ore la job (asta minim.. hmm), 2 ore pe drum spre/dinspre job, 7 ore somn (bine, am incercat si cu 4, dar dupa o vreme trebuie sa dorm 48 sa recuperez), vreo 2 ore pregatire baie, cafea etc, o ora citit presa (ca de.. tre' sa stii pe ce lume te afli, iar daca mai lucrezi si in bransa intr-un fel.. si tre' sa comunici e chiar indicat sa o faci), vreo ora cu mincatul (toate mesele dintr-o zi adik)... si ramin 3 ore pentru tine... Din astea.. cum imparti? De unde iei? Cind mai citesti o carte? cind te mai joci cu copilul? cind mai vezi un film? Cind mai socializezi cu prietenii? Ma rog, sa inchid aceasta extinsa paranteza pentru ca deh, m-a apucat iar melancolia/tristetea si de fapt nici nu as fi vrut sa scriu despre asta, postul era despre altceva.

Revenind.. dupa ce am decantat o zi discutia de ieri sunt cu atit mai revoltata, dar macar pot sa fiu coerenta in scris :)))

Vorbind cu personajul (am mai scris cred o singura data despre el pen' ca nu-mi place sa-mi irosesc energia si neuronu' cu neterminati fuduli) ieri... am avut un moment de iluminare. In afara de faptul ca habar n-are ce ar trebui sa faca sau cu ce se ocupa, in afara de faptul ca amesteca domeniile pe care le considera o apa si-un pamint, mai considera ca asta e rolul lor sa vinda aer... Cind am auzit m-am inecat... am ramas fara aer... Am reusit sa deschid gura sa-i spun ca nu stiu de el, dar eu... dar comunicarea... dar pr-ul... cod de conduita... cod etic... Ca eu nu vind aer si nu mint cu buna stiinta... Si el pufneste in ris... deci nu numai ca n-are habar de un cond deontologic pentru domeniul in care activeaza el... (fie vorba intre noi nici nu cred ca stie ca ar exista unul), dar se mai baga si peste altii...

Citi astfel de "professionals" exista in Romania? Citi ingineri nepregatiti fac marketing, va rog? sau comunicare for that matter? Citi strica nu numai imaginea, dar pina la urma reputatia unui job chiar fair? Cum ii explici unui individ din aceasta categorie ca jobul tau chiar nu e asta... sa vinzi aer sau baloane de sapun.. sau castele de nisip in Spania? Ce pirghii ai la indemina? Codul de la Atena? sa fim seriosi..
Sunt revoltata... dar zilele astea multe lucruri mi-au provocat revolta... o sa va mai spun despre ele.

Niciun comentariu: