marți, 9 iunie 2009

A treia zi la mare... is this heaven or what?

Ei bine.. a treia zi la mare.. si a doua zi de plaja. Aseara am adormit devreme (stiu ca a aparut un post pe la 1 noaptea, dar e incomplet, pentru ca a fost scris devreme si am adormit si eu devreme si n-am apucat sa-l finalizez).

In primul rind.. tanks IPhone.. faci niste poze superbe daca e lumina. L-am avut, l-am abandonat o vreme pentru ca e un telefon neprietenos (sau asa mi se parea mie) si acum l-am regasit... mai ales pentru ca face poze si n-aveam cu ce sa fac poze. L-am redescoperit.. si ma bucur pentru asta. Si voi pentru ca pozele pe zi, in marea lor majoritate, sunt facute cu el.

Asa... ziceam.. a treia zi la mare. Vama.. deserted... Ce inseamna asta? Inseamna ca la Lili, unde stam, din 21 de camere.. e ocupata doar una, a noastra. Va dati seama ca asa se intimpla in toata Vama.

Partea buna.. maxim 30 de oameni pe plaja.. poti sa auzi valurile (cel mai relaxant zgomot, valurile care se sparg de tarm) si nu mai ai nevoie de ipod pentru izolarea fonica, Ovidiu te indeamna sa ramai la el in loc sa te duci pe plaja :))), astepti foarte putin la masa. Partea proasta... caci exista si ea.. s-au inchis multe terase - inclusiv Goblin so no more Mojito for me... bad, nu mai au ciorba la Mitoc.. si de fapt mai au putine feluri de mincare... Dar nu ma pling. Linistea de pe plaja si lipsa aglomeratiei in centru compenseaza.

De fapt linistea a inceput de aseara (asta pentru a continua postul de ieri pe care n-am ami apucat sa-l completez).



Cind au plecat toti... sau aproape toti... deh, ultima zi libera.. pe la 8 seara deja era liniste...


Cit de liniste? Cam cum se vede mai jos... si mai sus... (poze facute de pe o banca de la Ovidiu)


Si pentru ca am gasit loc la Ovidiu (sau cum este cunoscut acum.. Stuf - Vama Veche), am ramas sa bem o vodka cu suc de portocale si sa ascultam Guns'n Roses.. (cred ca a fost seara Guns' n Roses pentru ei). Si Nichi s-a bestializat putin..


Va zic.. aschia nu sare departe de trunchi... Desi mi-a zis la un moment dat ca vrea la Goblin, pe butoaie, la Freestyler.. ca nu prea ii place la rock.. ce sa zic.. pretentii si figuri de la 3 ani... Dar o inteleg intr-un fel. Ea nu poate sa inteleaga inca statul pe o banca, cu un pahar de ceva si cu Ravel in fundal privind rasaritul.... Mai are timp.. acum se distreaza si danseaza.. n-are astimpar.

Niciun comentariu: