marți, 28 iulie 2009

Cica undeva, candva face toti banii

Azi am constatat cu surprindere/stupoare/oroare/mirare (inca nu m-am decis care senzatie e mai pregnanta... poate reusesc pina la sfirsitul postului) ca undeva cindva face toti banii... Undeva, cindva... nu metaforic vorbind pentru ca asta s-ar putea :)

Acum.. teoretic vorbind, cind ceva face toti banii inseamna ca merita.. da' inca nu m-am lamurit daca blogul face toti banii sau autorul face toti banii.. si despre care bani e vorba.. si pentru cine face toti banii...

Nu stiu ce sa zic.. inca nu m-am decis daca sa ma bucure sau sa ma supere aprecierea asta. Stiu ca intentia a fost buna, nu ma intelegeti gresit... poate ar trebui de fapt sa ma umflu putin in pene (desi sper ca nu mi-au crescut de ultima data cind am verificat daca am...), dar nu stiu de ce.. totusi nu-mi lasa senzatia asta..

Niciun comentariu: