luni, 13 iulie 2009

Diverse de vacanta...

Probabil in noaptea asta o sa ploua in Vama... din nou. Hate it when it happens. Adica sa ne intelegem.. am avut un concediu destul de aiuristic anul asta. Acum am citeva zile inainte de alte drumuri.. inaoi acasa, impachetat copilul pentru a-l duce pentru doua saptamini cu bunicii in concediul lor.. alte drumuri, drumuri, drumuri... Ma obosesc foarte mult drumurile de fapt. Tot mai sper ca la un moment dat (cit mai traiesc eu si cit o sa mai conteze asta) sa se inventeze teleportarea (sau mai bine zis sa se dea drumul comercial vorbind.. pentru ca eu cred ca ea s-a inventat, dar atitea industrii ar da faliment, incit n-au cum s-o lanseze pe piata).

Da, engage.. si gata.. esti in Vama, esti la tara, esti la Londra sau la New York. Tare frumos ar fi. Si n-am mai pierde atita timp pe drum.. basca faptul ca te-ai putea trezi cu aproximativ 15 minute (hai juma' de ora in cazul meu de moscaiala dimineata) inainte de a incepe programul. Nu te-ai mai gindit ca intirzi la nu stiu ce sedinta sau ca iar o sa ratezi cafeaua si birfa de la cafeaua de dimineata la birou.

In fine.. sa nu mai batem cimpii, ar fi tare frumos sa ma pot teleporta. As putea fi acum aici.. peste o perioada foarte scurta dincolo... N-as mai fi stresata ca ma pot suna/chema la birou din concediu. Ar fi doar o chestiune de citeva ore probabil... si in plus, in pauza de prinz cred ca as putea sa fac plaja - mda, stiu ca nu e intervalul orar cel mai potrivit pentru plaja, dar totul e ca as putea..

Zilele astea am avut timp sa studiez mai atent lumea prin vama (da, supravegheam copiii, dar daca esti complet treaz si alert ai timp de foarte multe in acelasi timp - sigur, n-ai timp sa te relaxezi, sa asculti muzica si sa citesti o carte in liniste.. dar compensezi cu altele). Spuneam deci ca am avut timp sa studiez lumea in Vama. Intr-un fel s-au schimbat generatiile. Generatia mea, care venea acum 10 ani in Vama (pe vremea cind erau doua terase si nici vorba de bazarul de pe strada principala), acum vine cu copiii... asa ca e plin de copii in Vama. Nostalgici.. ii vezi (ca si pe noi de altfel) bantuind pe la Ovidiu cu un plod atirnind de cracul pantalonului si zbenguindu-se pe muzica (sa se invete de mic), in timp ce parintii incearca sa isi aduca aminte cum era fara, cum beau si ei ceva urmarind un apus de soare sau cum tocmai se trezeau din betie.. la timp pentru a incepe sa bea din nou in seara urmatoare.

Si mai e ceva ce am observat. Fetele.. femeile tinere sunt supraponderale in proportie de 70%. Mamele se vad de la o posta.. sinii care au alaptat arata intr-un anume fel, n-ai cum sa ascunzi asta decit cu un lifting sau cu o punga cu ser fiziologic bine plasata.. altfel e clar. Si mai e abdomenul care are o anumita forma.. da, stiu, veti spune ca nu e chiar asa, ca sala, ca abdomene, ca sport. Va spun si eu ca dupa o cezariana doar cu lipo si alte interventii mult mai serioase decit niste simple abdomene se duce forma specifica.

Dar sa revin pentru ca de fapt vorbeam despre altceva. Foarte multe fete/femei foarte tinere.. sunt supraponderale, au celulita si vergeturi, sinii cazuti, fundul pina la pamint. Ce se intimpla oare? Nu ca as vrea sa ma laud, departe de mine gindul, oricum, acum sunt in categoria mame.. care arata mai bine imbracate decit dezbracate dupa cum scriam acum ceva vreme.. milf cum mi-a zis cineva (nu dau nume), dar acum citiva ani.. vreo 4 mai exact, o ata pe post de slip, un tricou si niste panataloni scurti erau tot ce as f purtat in vama. Si pe plaja doar ata.. si nu ni mi-ar fi fost rusine. Acum ma uit la fetele astea care trebuie sa se ascunda sub diverse cirpe care sa acopere ceva ce eu nici nu mi-as fi imaginat sa am la virsta lor. Nu inteleg totusi ce se intimpla.. am devenit sedentari cu totul? ne deformam ca natie? Unde sunt femeile alea frumoase cu care ne mindram? Cele mai frumoase din Europa la un moment dat.. nu stiu ce sa zic. M-am intristat zilele astea...

Niciun comentariu: