miercuri, 15 iulie 2009

Life is so damn beautiful...

Uite cum poate o sa prind eu un rasarit in Vama in aceasta dimineata. Ati putea spune sau crede ca e romantic. Ei bine... nu e nici pe departe romantic. A trecut vremea romantismelor de genul asta si a bautelor la Ovidiu pina dimineata... cind rasaritul te lua cumva prin surprindere. Mda.. nu pot sa dorm. M-a trezit copilul care a facut indigestie.. da.. cu dureri de cap si varsaturi si tot tacimul.. Gasiti ceva romantic in asta? Nici eu... cu cine a inventat nectarul de piersici - pe care eu nu-l suport oricum, mi se pare prea dulce si fara noima. Peste si nectar de piersici... combinatia fatala.

Asta inseamna ca acum sunt treaza... ba mai mult, nici nu mai pot sa adorm. Am inceput sa ma gindesc si la toate datoriile - pe care le am sau pe care le au altii la mine. Mi-e frig, mi-au inghetat picioarele si ma omoara tintarii... desi m-am dat cu toate lotiunile existente pe piata.

Cei din State munces de zor. Primesc mailuri intr-o veselie. Sarah Miller n-are somn... sau se grabeste sa incheie programul si sa iasa in oras. As putea sa lucrez ceva... dar la ora asta?!? mi se pare blasfemie. E concediul meu... smuls si chinuit oricum..

As putea sa omor niste fluturi de noapte, dar nu pot.. mi-e greu sa omor fluturi. O sa incerc cu niste tintari. Astia sunt enervanti.

Sigur, soarele rasare proabil pe la 6, dar deja se lumineaza... a rasarit si luceafarul de dimineata. Daca ar fi altul contextul ar putea fi chiar romantic.. Hei! wake up! a trecut vremea romantismelor de genul asta... suntem oameni seriosi.. avem responsabilitati... trebuie sa dormim atunci cind apucam pentru ca vezi, nu se stie niciodata cind te trezeste cineva cu motive bine intemeiate... si ramai treaz zgaindu-te la stele si la cum se crapa de ziua... auzi cum se crapa de ziua? M-am hotarit... ma duc pe plaja... sper sa nu ma impiedic de prea multe perechi pe care nu le-a trezit nimeni, au ales sa nu doarma noaptea trecuta... Nu le-o iau in nume de rau, nu ma intelegti gresit, cred ca si de mine s-au impiedicat unii acum citiva ani.. si poate s-ar mai impiedica si acum daca n-as avea un ceas desteptator cu foarte multa personalitate care devine alert cel tirziu pe la 8... fie ploaie, fie vint.

Oh, but life is so damn beautiful, isn't it? ... and then you die..

Niciun comentariu: