miercuri, 15 iulie 2009

Si totusi... rasarit de soare


Am fost pe plaja, dupa cum spuneam... am vazut si un fel de rasarit. Zic un fel pentru ca au fost nori. poza e foare proasta, recunosc... Blackberry face poze mult mai proaste decit IPhone, dar IPhone a cedat nervos, deci asta am avut la dispozitie... intentia conteaza.

Nu m-am impiedicat de nicio pereche pe plaja... Nici ele (perechile) de mine. De fapt nici nu prea erau... Dezolanta plaja la 5 dimineata. Citiva extrem de beti care probabil adormisera inainte sa-si dea seama ca o fac.

Un ratacit mi-a cerut un foc si ar fi cautat de vorba... de ce nu inteleg oamenii cind le spui ca esti batrina si bolnava si n-ai chef nici sa agati nici sa stai de vorba? Stiu, probabil singura pe plaja la 5 dimineata in Vama trebuie sa fii neaparat sedusa si abandonata... eventual in cautarea unei consolari. Dar pe bune acum, si daca ar fi fost asa... nu te consolezi cu primul ametit pe care-l intilnesti pe plaja... probabil alcoolul ii face pe baietii astia sa creada ca tot ce zboara sa maninca. Vin precum fluturii la lumina... si isi pirlesc aripile. Sorry guys... don't take it personal.

Niciun comentariu: