joi, 9 iulie 2009

Sunt in biroul mobil de la malul marii

Spuneam acum ceva vreme ca as vrea sa incep o petitie pentru biroul mobil. Azi locuiesc in unul.. mi-am ales Vama Veche. Am lucrat deja.. am reusit chiar sa fiu prolifica si profi :)) Oricit de incredibil ar parea. Teoretic sunt intr-un concediu planificat de multa vreme si care ar fi trebuit sa inceapa de luni (lunea care a trecut).. practic a inceput noaptea trecuta.. pe la 12, cind am ajuns in Vama.

Din pacate nu e nici pe departe concediul fara griji in care ma rupeam eu de tot si de toate si ma relaxam bine mersi doua saptamini in asa fel incit sa uit parola de retea la intoarcerea la birou. Sunt cu tot arsenalul dupa mine.. sunt conectata ca si cind as fi la birou.. dar peisajul este muuult mai interesant.

I'll keep you posted cum s-ar zice..

A.. by the way, am venit la mare cu autocarul Simpa Trans. A fost chiar ok... am plecat la 19:45 din Bucuresti si am ajuns la 23:45 in Mangalia (asa cum scria in program). M-a costat 57 RON. Autocarul e curat, are aer conditionat (sigur.. nu merge chiar tot timpul, dar cred ca e o masura de criza), are si monitoare, asa ca a rulat si un film - foarte prost dupa parerea mea, dar intentia conteaza. Singura problema pe care am avut-o a fost ca atunci cind am sunat sa fac rezervare mi s-a spus ca nu se fac rezervari.. sa vin eu la autocar cu 15 minute inainte de plecare.. Bine, fiind miercuri totusi n-a fost aglomerat, dar daca e aglomerat cum se ia decizia cine merge si cine ramine? Oare se da cu banul? poate am eu pretentii prea mari sau poate autocarele nu s-au umplut niciodata.. nu stiu..

Niciun comentariu: