luni, 27 iulie 2009

Sunt un fluture social total antisocial..

...la concluzia asta am ajuns... Si urasc sarbatorile in familie... pentru ca in afara de rudele de gradul 1.. mai apar pe acolo si tot felul de prieteni, fini etc... cu care n-am ce sa vorbesc... ma vad rar... imi spun aceleasi lucruri ca acum 3 ani.. ma calca efectiv pe nervi. 

Unii dintre ei vin sa-si rezolve problemele pe care le au in propria familie dupa ce beau citeva (multe) pahare de vin. Altii incearca sa-ti puna viata la cale desi nici cu a lor n-au avut mare succes... Toti niste destepti.. n-au auzit zicala cu excelenta si numarul anilor.. cred ca daca sunt mai in virsta stiu tot.. au toate drepturile.. isi permit orice in ceea ce te priveste pentru ca tu esti mai tinar.

Asa ca am inceput sa evit astfel de manifestari.. De fapt nu am inceput de acum, am inceput dintotdeauna... dar sunt citeva de la care nu pot sa lipsesc decit cu scutire medicala pe bune - adica parafa medicului.. sau lipsa din tara... altfel e afrontul suprem la adresa celulei de baza..

Si cind nu am ce face si particip la astfel de manifestari socialo-psiho-paranoice... incerc sa deschid gura cit mai putin si sa zimbesc cit mai larg.. doar, doar m-or lasa in pace cu ale mele.. dar vedeti voi.. asta nu se intimpla NICIODATA!

De fiecare data cind particip mi se spune ce ar trebui sa fac cu viata mea... mi se cer sfaturi in cazuri de adolescenti rebeli... mi se plinge pe umar cu mare jale... sunt pusa in situatia de a fi arbitru intr-o cearta care dureaza deja de peste 20 de ani si care nu se va sfirsi niciodata (poate doar prin divort, dar ce rost are sa mai divortezi la 50 de ani.. probabil?).

Stiu ca nu-ti alegi familia.. dar ar trebui sa ai dreptul sa alegi macar ce vrei sa ti se intimple cit esti cu familia... si eu una m-am cam saturat de intimplarile astea.. asa ca am fost catalogata drept antisociala... rece.. salbatica...

... pentru ca prefer sa tac... sa dorm... sa plec intr-o camera goala si sa ma inchid acolo...

Niciun comentariu: