luni, 20 iulie 2009

Poate maine va fi mai bine

Chiar daca am fost in vacanta cu laptopul si deci nu m-am desprins de birou asa cum ar fi trebuit, tot imi e greu sa reintru in ritm. N-am chef de nimic. Am foarte multe de facut si cu toate astea nu am deloc dispozitia necesara.

Cred ca de fapt am nevoie de o vacanta, una adevarata, fara laptop, fara telefoane, fara stresul ca s-ar putea sa ma sune cineva sa ma cheme la birou din totiul vacantei.

Poate maine va fi mai bine. Spun poate, dar nu sunt sigura. Ce moment mi-am ales si eu sa nu mai vreau sa fac ce fac... e ditamai criza - si inca nu s-a manifestat in toata splendoarea ei, ce e mai rau urmeaza - si mie imi arde de cai verzi pe pereti.

Nu stiu ce sa zic de mine. Probabil sunt inconstienta...

Poate maine va fi mai bine (ha, ha).

Niciun comentariu: