joi, 23 iulie 2009

Cind pisica nu-i acasa...

... soarecii joaca pe masa... ma rog.. nu ne-as putea considera chiar soareci, dar ceva, ceva se intimpla...

Cum sa squeez activitati pe care le-ai putea face in saptamini intregi.. sau luni.. in doar citeva zile? Simplu... nu prea dormi :))) I'll sleep when I am dead... si asta n-ar trebui sa se intimple foarte tirziu dupa calculele mele :)) (prietenii stiu de ce :)

Sa revenim deci la oile noastre.. Duminica seara am revenit in Bucuresti dupa ce am dus una bucata copil si una bucata caine la munte (sau la tara care e la un fel de deal.. ma rog.. intelegeti ideea)... Si am fost la film... N-am mai vazut un film la cinema nu ma intrebati de cit timp. S-a intimplat duminica seara (pardon, noaptea.. pentru ca era dupa ora la care sunt admise filmele pentru adulti la tv :))

Luni... birou... apoi... intilnire cu prieteni pe care nu i-am mai vazut din martie - nu glumesc.. chiar din martie nu i-am mai vazut.. s-a lasat cu socializare pina mai tirziu...

Marti... ei.. marti a fost din nou birou... si apoi n-am putut sa dorm toata noaptea, asa ca am ascultat muzica, am baut vin alb si am descoperit un joc stupid pe facebook... Inca ma mai joc, deci rezultanta e ca sunt stupida si eu :))) Noapte alba... dormit 3 ore..

Miercuri intilnire cu alti amici.. unii pe care nu i-am mai vazut de un an, altii chiar de mai mult de atit. Stiu.. sunt ingrozitoare din acest punct de vedere, dar that's life.. Si am mincat, jucat ping-pong (sau ceva care semana pentru ca nu ma pricep prea bine si oricum nu eram deloc in tinuta sport), jucat biliard... pina la 3 dimineata. Bilantul.. alte 4 ore de somn.

Azi e joi si trebuie bifat concertul Morceeba.. si probabil o petrecere... ceva cu Alice in Tara minunilor... asta inseamna clubbing.. Sper sa nu cresc foarte, foarte mare sau sa ma fac foarte, foarte mica dupa experienta din aceasta seara... o sa incerc sa nu maninc nimic si doar sa beau :))) poate ma fac invizibila :)

Intens... isn't it? Pai da.. pina saptamina cealalta cind se intoarce pisica.. si cainele... si copilul :))

Si maine?... maine e vineri... Friday I'm in love...

2 comentarii:

Unknown spunea...

Daca iti spun ca asta am patit de la inceputul saptamanii, ai sa zici ca este prea mare coincidenta + ca aseara am fost la film (dupa vreo 6 ani):))))
In concluzie adunat de la inceputul saptamanii 9 ore de somn:))))))
Dar sa privim partea plina a paharului "doar maine mai mergem la munca dupa aceea weeekeeenddd (alte ore de nesomn)":))))
Sa ne auzim cu bine luni!!!

babel_me spunea...

:))) Din cind in cind e bine sa nu dormi pentru tine.. adik nu pentru ca te streseaza biroul, copilul are febra si tuseste.. etc... e tare bine sa nu dormi si sa faci ceva pentru tine :)

Iti urez un weekend minunat si sa ne auzim cu bine luni, da :)