joi, 2 iulie 2009

Un moment de introspectie..

A fost liniste pe blog zilele astea... Well, de obicei, cind stiu ca nu voi avea timp sa scriu, programez niste posturi si ele apar in perioada de liniste.. De data asta.. n-am vazut-o venind. A fost total surprinzatoare si plina de explozii. 

Dar cel mai interesant este ca perioada a avut un apogeu ieri... si cum ma intoarceam la Bucuresti dupa o zi absolut infioaratoare, chiar inainte sa aterizam am prins o mica furtuna si turbulente destul de serioase. 

Eram aproape de pamint... vedeam furtuna in fata, deasupra Bucurestiului si am avut un moment in care m-am gindit... Is this it? Asta sa fie ultima zi din viatza mea?... interesant moment de introspectie... Nu atit faptul ca as fi putut sa nu mai fiu.. cit modul in care mi-am petrecut ziua..

Niciun comentariu: